Huom! Alle 18-vuotiaalla tulee olla holhoojan suostumus tilaukseen.
Toimitus vaihtoehdot ovat:
1. Nouto Pilailu-Puodin myymälästä 0,00 eur, myymälät.
2. Matkahuolto 6,90 eur
-Lähellä-paketti toimitetaan lähimpään K-markettiin, matkahuollon toimipisteeseen tai R-kioskiin.
-Muista ottaa pakettikoodi ja henkilökortti tai valtakirja mukaan.
-Suurikokoisessa/pitkässä lähetyksessä ei välttämättä ole mahdollisuutta saada lähetystä pakettiautomaattiin, vaan se
voi siirtyä matkahuollon toimesta lähimpään toimipisteeseen.
Verkkokaupasta tilauksen tehtyäsi saat automaattisen vastauksen välittömästi, lähetyksen hintaan lisätään aina lähetyskulut jonka maksaa tilaaja. Toimitusaika n. 2-4 arkipäivää tilauksesta. (kiirevarauksella) Jos tuotetta ei löydy heti varastosta tai sillä on normaalia pidempi toimitusaika, ilmoitamme asiakkaalle mahdollisimman pian viivästyksestä jolloin asiakas voi joko perua tilauksen tai vaihtaa sen toiseen tuotteeseen.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän (viikonloput ja pyhäpäivät lasketaan mukaan) palautusoikeus etämyynnissä. Myymälästä ostetuista/noudetuista tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä palauttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6:14). Tuotteet on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua palauttamisilmoituksen tekemisestä. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä siihen myymälään mistä lähetys on lähetetty Helsinki, Oulu, Turku niin saat palautusohjeet. Palautettavien tuotteiden mukana tulee toimittaa palautuslomake. Löydät sen tästä linkistä palautus (pdf) jos sinulla ei ole tulostinta niin kirjoita paperille lomakkeella olevat tiedot. Tuotteiden palautuskuluista vastaa asiakas. Emme lunasta ennakolla lähetettyjä palautuksia. Vialliset tuotteet vaihdamme tietenkin uusiin veloituksetta. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalla ei ole oikeutta käyttää tuotetta ennen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta sekä lisäksi palautuskulut. Emme vastaanota tuotteita jos tuotteen pakkaus puuttuu tai tuotteesta on irrotettu esim. asusta tuotteen kuva, etiketti, viivakoodi tai se tuoksuu parfyymiltä. Kosmetiikka- ja intiimituotteilla jotka ovat paljaalla iholla niitä kokeiltaessa (sukat, alusasut) peruukeilla, piilolinsseillä sekä yksilöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Myymälästä ostetuilla tuotteilla on palautusoikeus ainoastaan jos siitä on sovittu kaupanteon yhteydessä. Asiakas on vastuussa palautuksesta siihen saakka, kunnes paketti on saapunut varastollemme. Ota palautuksesta kuitti talteen, jossa näkyy palautuksen seurantakoodi. Mikäli asiakaspalautus saapuu myöhässä (14 vrk) palautusoikeuden jälkeen, eikä myöhemmästä palautuksesta ole erikseen sovittu emme ota palautusta vastaan. Jos asiakkaan tekemä palautus katoaa tai myöhästyy, on asiakkaan haettava korvausta kuljetusliikkeeltä jolla se on lähetetty.
Palautettaessa Helsinkiin Matkahuollon kautta palautus Helsingin Kampin matkahuoltoon.
Palautettaessa Helsingin matkahuoltoon, laittakaa saapumisilmoituksen kohdalle sähköpostiosoite: tilaukset@pilailupuoti.com ja puhelinnumero +358 50 3136946
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan Paytrail Oyj kautta palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen tilauksen peruutus. Noutamattomista lähetyksistä perimme meille aiheutuneet ja toteutuneet lähetys- ja palautuskulut.
Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä palautusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.
Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.
Toimitamme tuotteet Suomessa Matkahuollon välityksellä.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta, mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi siihen toimipisteeseen josta lähetys on lähetetty.
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Eikö tilaus mene läpi, etkö pääse maksamaan sitä?
Laitettuasi nimi- ja osoitetiedot, valitse Maksa verkossa ja joku kolmesta maksuvaihtoehdosta:
Pankkimaksutavat, Korttimaksutavat, Lasku- ja osamaksutavat. Sen jälkeen kun olet valinnut oikean maksutavan/pankin (reunat korostettu sinisellä) hyväksy vielä tilaus- ja sopimusehdot ja paina lähetä tilaus. Tämän jälkeen pääset maksamaan tilauksesi.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Pilailu-Puoti
FI0220203-6
Siltavuorenranta 18
00170 Helsinki
Puh: +358 50 3136946